سلام خسته نباشید
در حال حاضر در بخش دستنویس فقط میشه روز مشخص کرد، اگر مقدور باشه ساعت هم بهش اضافه کنید خیلی عالی میشه و کاربردش دو برابر میشه.
باتشکر
This post was merged into
Go to new postOver 1 year ago

An Anonymous User
Over 1 year ago

An Anonymous User